27 Şubat 2014 Perşembe

MİNİK BEBEK PATİKLERİM


İnternette yaptığım uzun uzadıya araştırmadan sonra bebek patiği yapmaya koyuldum, ancak istediğim gibi değildi. Buna göre ben de öncekilerden harmanlayarak biraz da kendim katarak bir bebek patiği örgü şablonu çıkardım. Minik patiklerimin yapılışı şöyle;))



1. Sıra: 37 ilmek atılır 
1. Sıra:  İlmekler örülür.
3. Sıra: 18 ilmek ör, 1 ilmek arttır, 1 ilmek ör, 1 ilmek arttır, 18 ilmek ör
4.  Sıra: Bütün ilmekler düz örülür (39 ilmek)
5. Sıra: 18 ilmek ör, 1 ilmek arttır, 3 ilmek ör, 1 ilmek arttır, 18 ilmek ör
6. Sıra:  Bütün ilmekler düz örülür (41 ilmek)
7. Sıra: 18 ilmek ör, 1 ilmek arttır, 5 ilmek ör, 1 ilmek arttır, 18 ilmek ör
8. Sıra: Bütün ilmekler düz örülür (43 ilmek)
9. Sıra: 18 ilmek ör, 1 ilmek arttır, 7 ilmek ör, 1 ilmek arttır, 18 ilmek ör
10.Sıra: Bütün ilmekler düz örülür (45 ilmek)
11. Sıra: 18 ilmek ör, 1 ilmek arttır, 9 ilmek ör, 1 ilmek arttır, 18 ilmek ör
12. Sıra: Bütün ilmekler düz örülür (47 ilmek)   
Bundan sonra ortadaki ilmek düz olacak şekilde 5 sıra haroşa örülür.
Bundan sonra ortadaki 11 ilmeğin sağından ve solundan örgünün her iki yüzünde de 1 ilmek kesme yapılır. Örgümüzde 13-11-13 ilmek (toplam 37) kalacak şekilde kesme yapılır. 6 sıra daha haroşa örgüye devam edilir ve sonrasında 2 ör, 1 kes, 1 arttır şeklinde sıranın sonuna kadar devam edilir. Burası patiğimize kurdelenin geçeceği yerdir. 12 sıra daha haroşa örgüye devam edip örgüyü kesiyoruz ve dikiyoruz.

     Yapacak olanlara kolay gelsin diliyorum;))))